دوره همسان سازی و باز آموزی مربیان اسکیت استان اصفهان آذر 1402

دوره همسان سازی و باز آموزی مربیان اسکیت استان اصفهان آذر 1402

تاریخ خبر: 1402/09/23
سرکار خانم مهناز مولایی مقدم مدرس دوره همسان سازی مربیان اسکیت استان اصفهان بودند.
این دوره تحت نظارت فدراسیون اسکیت ایران و توسط هیئت اسکیت استان اصفهان در تاریخ 21 آدر ماه 1402 برگزار شد.

دوره همسان سازی در روز سه شنبه ۲۱ آدرماه ۱۴۰۲ با حضور ۹۰ نفر از بانوان استان اصفهان، اعم از مربیان اسکیت و بازیکنانی که شرایط شرکت در دوره های مربیگری اسکیت را داشتند، برگزار شد.

مربیان اسکیت
این دوره در دو بخش عملی با تدریس خانم مهناز مولایی مقدم در باشگاه آرامان و بخش تئوری با تدریس جناب آقای احسان حبیب آبادی و تدریس مباحث حقوق ورزشی در سالن ورزشگاه تختی برگزار شد.

مهناز مولایی احسان حبیب آبادی
برگزاری دوره های همسان سازی اسکیت عمومی هر ساله زیر نظر هیئت اسکیت آن استان، به چند جهت حائز اهمیت است:
اول اینکه مربیان از نظر آموزش تکنیک و حرکات یکسان می‌شوند.

اگر بازیکن بنا به شرایطی، مجبور به تغییر مربی شد و یا پس از اتمام دوره اسکیت عمومی جهت انجام تست استعدادیابی برای رشته تخصصی مد نظر، نزد مربی دیگری رفت از اینکه مسیر آموزشی یکسان و ثابتی را در دوره اسکیت مقدماتی گذارنده است، اطمینان خاطر دارد.

دوم اینکه مربیان مناطق مختلف استان اصفهان با یکدیگر آشنا شدند و می‌توانند بسته به نیاز، مربی آن منطقه را به افراد معرفی کنند؛ که این کار به نوعی باعث پیشرفت در تعامل بین مربیان و فعالیت هیئت اسکیت آن استان مربوطه می‌شود.

سومین دستآورد این دوره این بود که تجربیات و همچنین دغدغه ها و چالش های حل شده و حل نشده ای که مربیان با ان ها رو به رو بودند، بیان شد و راه حل و ایده هایی برای بهبود این مسائل ارائه شد.

همچنین از نحوه بیان و نوع آموزش برای نوآموزان این رشته ورزشی صحبت شد؛ که چگونه مربیان و نوآموزان، نتایج بهتری داشته باشند.

شرکت کنندگان همچنین در مبحث آسیب شناسی حرکتی در اسکیت دقایقی را از آموزه ها خانم ملکی بهره بردند. 

تمامی مربیان اسکیت باشگاه خانه اسکیت و تعدادی از بازیکنان و قهرمانان اسکیت هنری و فری استایل این مجموعه، در دوره همسان سازی حضور داشتند.


ضمن خداقوت به عوامل فدراسیون اسکیت ایران، مدیر هئیت اسکیت استان اصفهان جناب آقای اکبری، مسئولین برگزار کننده این دوره آقایان مرتضی زائزی و احسان حبیب آبادی و  نیز مدیریت باشگاه آرامان و ورزشگاه تختی کمال تشکر و قدرانی داریم.
امید داریم با برگزاری چنین گردهمایی به جهت ارتقا دانش مربیان و پرورش مربیان جدید، به آینده این جامعه ورزشی کمک شایانی کرده باشیم.

دیدگاه های کاربران

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.


فرم ارسال دیدگاه شما برای دوره همسان سازی و باز آموزی مربیان اسکیت استان اصفهان آذر 1402
(به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد.)
captcha